Omleta western keto

378

Omleta western Keto

Preparare5 mins
Timp de gătire25 mins
Fel de mâncare: Mic dejun Keto
Bucătaria: Americana
Cuvânt cheie: mic dejun keto, mic dejun sanatos, omleta, omleta keto, reteta americana,
Porţii: 2
Calorii: 687kcal

Ingrediente

  • 6 oua
  • 2 lingurite smantana lichida de gatit
  •  sare si piper dupa gust
  • 85 g branza rasa la alegere
  • 55 g unt
  • 1 caserola sunca afumata si taiata marunt
  • o jumatate de ardei verde tocat marunt

Mod de preparare

  • Intr-un castron bateti oule spuma. Condimentati cu sare si piper.
  • Pune jumatate din branza rasa si amestecati bine
  • Topiti untul intr-o tigaie la foc mediu.
  • Prajiti usor bacon-ul, ceapa si ardeiul pentru cateva minute. Turnati acum in tigaie si oul batut si lasati totul la prajit.
  • Reduceti focul aragazului, presarati si branza ramasa , apoi impaturiti omleta.
  • Se serveste imediat.

Notes

Net carb: 3 % (6 g)
Grasime: 73 % (56 g)
Proteine: 23 % (40 g)
kcal: 687
Fiber: 1 g

Omleta western keto ,un mic dejun sanatos care te ajuta sa-ti incepi ziua cu energie si sa te concentrezi mai usor pe parcursul zilei.

Oamenii de stiinta au descoperit, in cadrul cercetarilor efectuate de-a lungul timpului, ca renuntarea la micul dejun este asociata cu numeroase riscuri pentru sanatate, de la hipertensiunea arteriala, pana la obezitate si nivel ridicat de colesterol in sange.

Un alt studiu efectuat la Universitatea Harvard a aratat ca persoanele care sar peste micul dejun au un risc cu 27% mai mare de a suferi un infarct sau de a se imbolnavi de o boala coronariana

Micul dejun este numit si cea mai importanta masa a zilei.

Momentul ideal pentru a lua micul dejun este la cel putin 30 de minute de la trezire, pentru ca organismul este pregatit sa absoarba vitaminele si mineralele continute in alimentele servite la masa de dimineata.

Micul dejun este cheia siluetei tale. Daca mananci dimineata, corpul tau va avea timp sa arda caloriile oferite. Ele nu se vor mai transforma in depozite de grasime, cum se intampla cu caloriile seara, inainte de culcare.

Micul dejun este important la orice varsta, dar mai ales in cazul copiilor in crestere reprezinta o cale sigura catre o dezvoltare armonioasa. Daca tu nu mananci dimineata, nici copiii tai nu o vor face. Incepe cu exemplul propriu.

Nu esti obisnuit sa mananci dimineata si iti este imposibil sa iei micul dejun? Obiceiurile alimentare se educa si ele. Ca sa ajungi sa faci asta, evita hrana solida de la inceput. Prepara rapid un smoothie energizant din lapte de soia cu o banana si 2-3 linguri de goji. Le mixezi in blender si poti incepe ziua in forta. Tocmai ti-ai luat doza esentiala de energie.

Incearca apoi si mancarea solida. Poti prepara tot felul de omlete, chiar si omleta western keto , de mai sus.

Close

AtlasCulinar © Copyright 2020. Toate drepturile rezervate.
Close