Chipsuri cu salam si parmezan

214

Chipsuri cu salam si parmezan

Preparare10 mins
Timp de gătire10 mins
Timp total20 mins
Fel de mâncare: Snack
Cuvânt cheie: aperitiv usor de facut, chipsuri, chipsuri facute in casa, dieta keto, fara carbohidra, fara zahar
Porţii: 4
Calorii: 225kcal

Echipament

  • Cuptor

Ingrediente

  • 110 g salam
  • 110 g parmezan
  • 1 lingurita paprika pudra

Mod de preparare

  • Incingeti cuptorul la 225 grade Celsius
  • Pregatiti tava cuptorului cu hartie de copt.
  • Puneti feliutele de salam in tava. Puneti  cate o lingurita, doua, de parmesan peste salam.
  • Presarati paprika peste branza si ierburi(obtional)
  • Bagati la cuptor si verificati des sa nu se arda
  • Sunt gata atunci can branza este topita complet si maro.
  • Se scot din cuptor si se lasa in tava pana se racesc complet.
  • Odata racite , chipsurile devin crocante si sunt gata de servit.

Notes

Net carb: 3 % (1 g)
Fibre: 0 g
Grasime: 68 % (17 g)
Proteine: 30 % (16 g)
kcal: 225

Chipsuri cu salam si parmezan pentru momentul in care ai rontai ceva la televizor sau ai pofta de o mica gustare inainte de masa principala.

Pentru multe persoane principala provocare a unei diete nu este numai interzicerea consumului unor anumite alimente bogate in calorii, ci si renuntatul la mancatul dintre mese. Rontaitul este unul dintre cele mai rele obiceiuri alimentare ale societatii contemporane, insa poate fi corectat daca tine cont de cateva sfaturi.

1. Invata sa iti dai seama cand iti e cu adevarat foame
De multe ori, mancam doar pentru ca ne plictisim. De obicei, foamea reala trece cu orice fel de mancare. In momentul in care ai pofta de un anumite preparat, ar trebui sa iti pui un semn de intrebare. Remuscarile sunt, de asemenea, un indicator al unei senzatii de pofta si nu de foame. Exista semnale si fizice care te avertizeaza ca iti este foame, asadar iti poti da seama cu usurinta daca resimti o foame reala sau nu.
2. Cunoaste-ti mai bine obiceiurile alimentare
Potrivit specialistilor, un jurnal alimentar va ajuta sa recunoasteti situatiile si motivele pentru care mancati in exces. Notati-va ceea ce mancati si cum v-ati simtit ulterior, pentru a putea vedea care sunt cauzele care va indeamna sa mancati prea mult si cum le puteti solutiona.
3. Nu manca imediat ce simti ca ti-e foame
Fa un obicei din a lua o pauza inainte de a manca. Gandeste-te daca este cazul sa iti fie foame, cand ai mancat ultima data si daca iti este cu adevarat foame sau vrei sa mananci din cauze emotionale.
4. Aseaza-te la masa
Daca mananci stand in picioare, mancatul se poate transforma intr-o actiune obisnuita si inconstienta. Cel mai indicat este sa te asezi la masa si sa iti acorzi ceva timp pentru a savura preparatele. Specialistii spun ca in acest mod devenim constienti de intregul proces si avem tendinta de a manca mai putin.
5. Mesteca incet
Dupa cum spuneam, este important sa iti acorzi timp la masa. Sentimentul de satietate ajunge de la stomac la creier in aproximativ 20 minute, asa ca este nevoie de timp pentru a manca o cantitate potrivita de mancare. Altfel, riscam sa ne dam seama dupa masa ca am mancat cat pentru doua persoane. 🙂
6. Bea multa apa
Nu de putine ori, senzatia de foame este confundata cu cea de sete.  Daca simti ca stomacul incepe sa-ti dea semne de foame, bea un pahar cu apa inainte de a manca. Te vei hidrata si asta te va ajuta sa rezisti pana la masa, dat fiind faptul ca stomacul tau va fi mai plin.
Close

AtlasCulinar © Copyright 2020. Toate drepturile rezervate.
Close